6.12.2014

"Flexible brands", czyli elastyczne identyfikacje wizualne

Modułowość nie musi ograniczać się jedynie do samego logotypu. Idąc o krok dalej możemy zbudować cały klucz wizualny w oparciu o założenia, które ustaliliśmy przy projektowaniu znaku.
Poniższe przykłady pokazują jak za pomocą prostych środków wyrazu możemy rozróżnić poszczególne działy, czy różne rodzaje usług świadczone w obrębie jednej instytucji.

http-//m5.paperblog.com/i/6/66584/wikipedia-new-identity-concept-L-xGWVFD.jpeg

http-//identitydesigned.com/images/uniform/pegasus-identity-05.jpg

https-//andrewgolden.files.wordpress.com/2013/11/november-19th-nordkyn-3.gif?w=788.gif

http-//iancul.com/wp-content/uploads/2012/02/iancul-lava-thnk-1.jpg

https-//andrewgolden.files.wordpress.com/2013/11/november-19th-ocad-university.gif



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

autorka

Moje zdjęcie
Katowice, Silesia, Poland